Friday 10 June 2022

Bikecamping @Kalikuning 2

(06.02.15 - 06.04.15)

"Oota ja naudi elu. Sa mitte ainult ei näe nii kiiret sammu, vaid ka ei saa aru, kuhu lähed ja miks.

1. päev (06.02.15) Kõik on alguses alati raske

Mõned nädalad tagasi telkisime Embung Njlanganis, Batokis ja mitte nii kaua aega tagasi ja seekord jälle (paistab, et oleme rattasõidust kinni... :). Ja kui olime mõnel varasemal rattavõistlusel vaid lühikest aega, siis proovisime seda tüüpi rattaga sõita veidi kauem (kolm päeva), et uurida külastatud paikade unikaalsust.

Alguses olin veidi segaduses, kui selle ratta otstarvet otsustasin, sest Yogyakarta kämpingute kohta oli väga raske infot leida, eriti tasuta :) ja me ei käinudki seal, aga lõpuks peeti meie mugavust oluliseks. , me ööbisime selles kohas. Nüüd on sellel rattal kestvus üle päeva, nii et tekkis ka mõte, et proovin seda ka teise päeva sõitudega kombineerida, et me ei jääks selle vaatamise kohad lihtsalt vaimustusse. territooriumil.

Sellel reisil oli ainult 3 inimest (mina, mu elukaaslane Agitya Andini ja seiklushimuline poiss Tadeus Ryan). Just minu isiksus ja kirjutamishobid panid mind ilma suure seltskonnata reisi valima, samuti kosed, mis mulle väga meeldisid. enamus. Võimalus jäädvustada õnneliku teekonna üksikasju

Pärast seda, kui olime “sõjavarustuse” korvidesse pakkimiseks ette valmistanud ja ei unustanud eelmisel õhtul mootorratta seisukorda üle vaadata, saabus lõpuks D-päev. Umbes kell 07:30 WIB Goweswisata baaslaagrist proovisime seekord teha ka videodokumentatsiooni, et see oleks lihtsam ja mitmekülgsem (vt Gowes Wisata fännilehte FB-s)

Selline näeb meie sõjamasin välja... :)

Samuti on teada, et kui lähete Merapi mäe nõlval asuvasse Kinarigos asuvasse Kalikuningi, Kangriangani, on teie valitud tee automaatselt kaldtee kujul ja nimi peab olema lasti ajal. ) kuni selle ajani, kuni jõuate sihtkohta.

Nii et minge mööda teed läbi Jalan Gejayan - Kundongi malejaama - pöörake vasakule enne Kundongi malejaama alternatiivset marsruuti Jalan Kaliurangi, mööda seda teed, kuigi see on kõrge, näeb see siiski ilus ja mitte liiga raske. Peale Pakemi fooriristmikke Kaliademis paistab juurdepääsutee muutuvat vahemaanteeks.

Õnneks on tee kuni Jalan Kaliurangini mootorsõidukitest eemal üsna rahulik, nii et koseterrassil on palju rohkem värsket õhku, kui veel ronida tuleb.

Kaared on painutatud, kuna need ei ole piisavalt tugevad, et kanda ratta raskust ja kogu pagasit.

Ja selgub, et seekord pole “ohvriks” mitte ainult jalahoob, vaid ka autojuht, seekord juhtus see Tadeus Ryaniga, kes meie puhkamise ajal mingil hetkel “jackpoti oksendamisse” sattus. Ryan taastub esmalt füüsiliselt (pole okei, ülejäänud ajal saab pesta ja süüa)

Tegelikult leiate Kalikuningi teistest piletiväravatest ka Plunyoni seaduse laagriplatsi, mille õhuvool tuleb Merapi mäelt, ning samuti on suurepärane vaade Kalikuningi orule (endine Kalikuningi lihunikukeskus).

Minu jaoks oli aga kõige keerulisem startida otse turnikeselt meie kämpingusse hiljem Kangriganis, nimelt Grinata Adventure’i džiibi riisipõllu alal, selles etapis on kõrgem maastik kahjustatud ja kalle läheb hullemaks ( Gous). Ronige mööda sadu niigi raskeid laavasõite, isiklikke mobiiltelefone, elanikele kuuluvaid sõidukeid ja mootorrattaid lohistamata.

Lõpuks jõudsime Greenath Adventure Postini (917mdpl)

Kohale jõudsime umbes kell 15.30 WIST, pärast Grinata seikluslaagri direktorilt loa küsimist sõitsime kohale, mida kasutasime esimest korda Kalikuningis rattaga sõites. Kui vaadata kämpingu seisukorda sellest ajast peale, kui seda esimest korda kasutasime, selles kohas ei telkinud keegi, siis on see näha kivimoodustiste järgi, mida kasutasime tuleshow jaoks (see lihtsalt tundub

Umbes 16.30 VALGE hakkasin laskuma üle kogu kämpingu ja Calicuningi oru, kuigi esimest korda selles kohas telkimisel ei olnud seal üldse udu, mis sadas päeva jooksul ja koristasime kämpingu avalikke tualette. pool. üks Grinata Adventure'i asukohtadest otsis siis toitu, enne kui lõpuks telki puhkama läks.

Sellise kämpingu juures meeldib mulle kõige rohkem rahulik ja loomulik atmosfäär ning värske õhk, sest selle koha ümber on veel palju puid. Mõnikord tunnen, et sellised tegevused peaksid tegema kõik endast oleneva, et rõõmustada, küsida brändi kohta ja kiidelda või tunda end halvemini lihtsalt sellepärast, et ratas ei vasta kaubamärgile. Mu sõber, Prantsusmaalt sisserändaja, ütles, et tema maailma rattaretke ajal (peatusega Indoneesias) hämmastas teda indoneeslaste arv maailmas ja nende kohtade unikaalsus: „Kaubamärgid on kasutu, kuna lähed rattamatkale, kõige tähtsam on, et rattaga sõitmine oleks lõbus, sest see meeldib sulle, mitte sellepärast, et neile meeldib. .

Võib-olla sellepärast ma ei muretseks liiga palju ratta margi ja kasutatava varustuse pärast ja millise varustuse ma seiklusteks valin, nii et ma ei saa oma ratast mujal pildistada ("lahe"), loodus on liiga kallis ja hääbumise lahkus foto nimel, mis on sunnitud "lahe" välja nägema "Inimeste silmis olen ma see, kes naudib kogu seda teekonda omast käest :)

Ja palju muid ideid, ma olen tegelikult dupokraat. Kui ma teen selliseid asju ilma paljude inimesteta, võite aeg-ajalt proovida reisida ilma paljude inimeste või rühmadeta, nii et kaotate

Nautige öövaikuses kõike

Vabalt saate väljendada seda, mida soovite

Ja lõpuks saame läbi teha kõik, mis alguses tundus raske.

2. päev (15.06.03) Nimekiri ekskursioonidest Kinakhrejo seljandikul

Peale iga õhtut sadas meie kämpingu ümbruses vihma ja õhk meie ümber läks jahedamaks, õnneks vihma ei kestnud kaua, kella 04:30 paiku hakkas kõlama kukelaulu, millega kaasnes kutse palvele.

Paistab, et teised reisijad magavad endiselt ega taha end ümbritseva külma õhu tõttu voodist välja ajada.

Hakkasin telgist välja tulema ja kõndisin mingi maa, tehes kerget võimlemist keha toetamiseks, mõnel pool oli ka udu näha.

Rahulik hommikuõhk, jahe mägedeõhk ja sellega kaasnev lindude sirin rahustasid vähemalt mu meele. Ootan, et teised kolleegid unest ärkaksid, võtan parem fotoaparaadi ja jäädvustan hommikuse ilma selles kohas.

Merapi kupli tipp paistab kaugelt

Calicuningi org

Kui kõik magasid (välja arvatud Ryan, kes ei tahtnud ikka veel oma võrkkiiget lahti teha), plaanisime Jettiga paar reisi ja Ryan otsustas kämpingusse jääda, et enne reisi üles tõusta :)

Kui olete oma hädavajalikud asjad pakkinud ja kaamerad reisikotti pakkinud, on aeg minna jalutama.

Õhkkond meie laagri ümber tõuseb. Praegusel ajal on Merapi kaljudele (Lava tour) minemiseks palju sõidukeid ja giide, see on nagu Merapi mäe turismiobjekti katastroofiline purse, millest on saanud uus päike. Rahvaarv

Sissepääs Kinarejo küla loal.

Kui olete liiga laisk, et minna ülesmäge, et jõuda Kinarejo tippu, Opaki jõgi, Watu Tumpeng, muuseumi (endine maja koht), kuid kuna tahtsime selle reisi üksikasju nautida, otsustasime jalutada ( ja päästa) hehe... :))

Tegelikult pole kaugus Kinahrejo küla väravast kuigi kaugel, kuid kalle võib veidi väsitada (kes pole harjunud kõndima, siis neid on ikka sadakond).

Varasema sildi järgi otsustasime kõigepealt ronida Kinarejo tippu, lähme uuesti

Ja jõudsime Kinarijo tippu (umbes 1200 detsibelli).

Fallsi monument on mälestusmärk Merapi mäe laastava purske mälestuseks, mis toimus 26. oktoobril 2010 ilma seda kuritarvitamata, kuid kasutades seda ainult vajaduse korral.

Edasi liikusime Kinarejo mäestikult Kali Opaki jõe jäänuste juurde, mis sai kannatada Merapi purske tõttu, mis oli näha ka selle Baga koha ümbruses.

Sealt jahu ei tulnud, jätkasime ülejäänud Opaki jõe jooksmist, kuni jõudsime Wat Tumpingi, Mount Tampingu kujulise kivini, kuid

Pärast Merapi vulkaani purske atmosfääri ja kahjustuste jäänuste dokumenteerimist suundusime Mbaha Marijana (praegune Merapi) endise elukoha asukohta.

Eksirännakud lõppesid sellega, et džiibi riisipõldude lähedal asuvatest müügiputkadest hommikusööki otsides otsustati kämpingusse tagasi pöörduda.

Kohalike inimeste tegevused oma kariloomadele muru otsimisel

Ja jalutamise plussiks on see, et me kogemata leidsime selle imelise koha... :) (nii et ära ole laisk jalutama)

Pärast hommikusööki ja tagasi laagrisse, lõõgastusime ja koristasime mõned asjad, nüüd on Ryani kord, kes tahab rattaga sõita, et proovida kohapeal asuvaid murdmaasid.

Nautige kõiki dokumenteeritud vaateid Kalikuningi orule ülalt

Lõunaks võtsin initsiatiivi tagasi matkade juurde, seekord oli meil eesmärk laskuda Kalikuningi orgu mööda teed, kus täpset laagrit pole, ütlesin, et lahkumiseks on turvaline laagri ümber käia, ainult väärtasjad ja kaamerad vasakul

Kohalik aktiivne tünnide otsimine oma kariloomade toitmiseks, Calicuningi oru põhjast peab ta kõik tünnid tassima meie läbitud teele (palju õnne vastupidavuse puhul)

Vaade Kalikuningi orule, mis oli varem purske tõttu kannatada saanud, kuid nüüd hakkab katus tagasi põrkama.

Samuti on saidi ümbruses palju loomi, mis näitab, et see sait on endiselt täiesti ärkvel.

Puhta, jaheda ja värske vee vool lisab sellele kohale ilu.

Selle oru atmosfääri nägemine ja nautimine tuli mulle mõni aeg tagasi spetsiaalse teleka saatega, sel ajal oli (Indoneesia) saatejuht välismaal (Singapur) ja ta ütles uhkusega, et üks Singapuri kaubanduskeskus on väga lahe. sest seest teeb vett) Ma tean, et meie saarestiku maa on tehtud ja seda pole kunagi tehtud asjata ja et jahu on ilusam kui kõik inimese loodud

Isegi veevool selles väikeses hooras on endiselt väga läbipaistev, nii et kivide ja põhja põhja uurides välja eralduv vaht on endiselt helesinine.

Võib olla tõsi, et reiside intensiivsuse suurendamine muudab meid vaiksest inimesest järk-järgult pädevaks esinejaks, sest saame oma kogemustest rääkida otse žüriiga.

Brauser, tehes loodusega sulanduvaid rännakuid ja siis meie mõistus aimab looduses toimuvaid muutusi ja nähtusi. Meie jaoks pole selline teekond (mida rahvasuu ütleb, et see on väga raske) eluprobleemide küsimus, vaid küsimus, kuidas me saame end kaitsta.

3. päev (15.06.04) Aeg koju minna

Peale teist päeva ei käinud me üldse ringi (brauserid, et igav ei hakkaks ja oleks lihtsam lennu detailidele tähelepanu pöörata), aga sel reisil puhastame vähemalt keha ja kehaosad . Vaimsed mürgid, mis on põhjustatud "elustiilist". stabiilsus ja värskendus

Kuivatage märg jalgratas udu ja vihma tõttu

Enne telki pakkima asumist tuulutage kindlasti oma telk välja.

Meie jaoks võib-olla alguses lihtsalt armastame rattasõitu ja mõtleme sellest kui tavalisest tegevusest, kuid nii kaua elades ja seda elu rattahallist jälgides tunneme tasapisi, et see pole enam lihtsalt asi.

Ja edaspidi jätkame selliste reiside tegemist intensiivsemalt, sest me armastame seda väga, nii seiklemegi.

Sama ka minu kirjutamisega, jah, ma jätkan kirjutamist vastavalt oma tunnetele, sest ma armastan seda, ja meeldetuletuseks sellest, mida olen läbi elanud, olenemata sellest, kas see viib milleni – milleni, mis ei pruugi teid inspireerida teie enda ümber. seiklus omal moel. Kõik (seansi jaoks pole vaja

Ja neile, kes soovivad kasutada jalgratast oma seiklustel transpordivahendina, võite olla kindlad, et saate luua seiklusjutte iga rattaga, neil on vaja ainult eesmärgitunnet, vaimset, kirega kaasa lüüa ja pidage meeles palju lugeda). ei pea end margi pärast alaväärsena tundma, kiirus on aeglane, viib allamäge, vahemaa on tagasihoidlik, kuid ta suudab reisides oma egost jagu saada